WAŻNE INFO

Hej Kochani!

Bardzo Was przepraszam za to co działo się w ostatnich miesiącach. Rozpoczęłam dwa opowiadania i równie szybko je skończyłam ponieważ nie czułam się na siłach by to dalej ciągnąć. Wiem że pokładaliście we mnie ogromne nadzieje - tym bardziej jest mi smutno.
Wierzcie mi lub nie ale dopiero dziś uświadomiłam sobie co mnie blokowało. Zbyt mocno przywiązałam się do pierwszego opowiadania. Ci bohaterowie, ich życie, wspaniała atmosfera jaka panowała w domu Sam i Horanka zawładnęły moim umysłem! Ciężko mi było w nowym opowiadaniu wykreować główną bohaterkę bo wszystko co jest dla mnie ważne i istotne miała Samantha. Nie wiedziałam co nowego może mieć jedna z bohaterek bo wszystko miała Sami. Czuję się z nią szczególnie związana bo jest odzwierciedleniem mnie :)

Jak widzicie znalazłam się w punkcie bez wyjścia. Dzisiaj jednak wpadłam na to jak mogę zadowolić siebie i jednocześnie Was.
Postanowiłam napisać nowe zakończenie do opowiadania o Sam i Niallu. Przerobię ten nieszczęśliwy dzień wypadku tak, bym nadal mogła kontynuować ich historię. Mam nadzieję że ten pomysł wam się spodoba ponieważ wiem że również mocno się związaliście z tą dwójką bohaterów.

Czekam na wasze opinie!




Dziękuję Wam za to że nadal aktywnie odwiedzacie mojego bloga i mnie wspieracie!
Uwielbiam Was <3


Kocham,
     Mandi <3

12 komentarze:

  1. Ooo świetnie :-D też się przywiazalam do niego ! Nie mogę się doczekać pierwszego wpisu :-D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mogę się doczekać twojego opowiadania <3

      Usuń
  2. Czekam z niecierpliwością słońce na kontynuację :)
    Również pokochałam pierwsze opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁAŁ! Ale info! Myślałam, że znikłaś na zawsze, jak kamień w wodę, a tu BUM! Jesteś! ♥
    Brakowało mi Cię </3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooooo mój boooooooże !
    NIE WIERZĘ!!! <3
    JEEZU JAK SIE CIESZĘ !
    SZCZERZE TO NOWE OPOWIADANIE BYLO BARDZO FAJNE , ALE CZUĆ ŻE TO NIE TO.

    NORMALNIE JESZCZE TO DO MNIE NIE DOTARŁO ZE MOJE ULUBIONE OPOWIADANIE POWRACA DO ŻYWYCH . GDY BYL TEN WYPADEK I SAMI UMARŁA, MOŻE TO GŁUPIE, ALE BYŁA TAKA PUSTKA, TA MYŚL ŻE TO POZAZIEMSKIE ŻYCIE SIE SKOŃCZYŁO... ŻE TEGO JUZ NIE MA . A TU JUZ NIEDŁUGO PRZECZYTAM PO TEJ DŁUGIEJ PRZERWIE NOWY ROZDZIAŁ.
    TO JEST NAJMADRZEJSZA DECYZJA JAKA MOGŁAŚ PODJĄĆ.
    HAHAHA NIE MYSLCIE ZE JESTEM JAKĄŚ NIENORMALNA ALE TO TAKIE ZAJEBISTE UCZUCIE <3
    NO KOCHAM CIĘ!!
    DZIEKUJE , ZE O MNIE NIE ZAPOMNIAŁAŚ I MNIE POINFORMOWALAS. BĄDŹ PEWNA ZE BEDE TO CZYTAĆ :)
    ŻYCZĘ DOBREJ WENY I JEZU JUZ SIE NIE MOGE DOCZEKAĆ HAHA
    TWOJA @Nialissoseexy - SZPYCU ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej <3
      Uwielbiam Cię! Nawet nie wiesz ile satysfakcji sprawia mi twoja radość.
      Nie martw się, nie sądzę że jesteś nienormalna bo mam to samo :D Takie wspaniałe uczucie że szok! Strasznie się cieszę że do tego wracam i ogromnie mi miło że ty i inni mnie wspieracie xx

      Nigdy o Tobie nie zapomnę, zawsze będę pamiętać <3
      Niesamowicie się cieszę że nadal jesteś ze mną!
      Kocham xx ;*

      Usuń
  5. Moją opinię już znasz misia <3
    Czekam z niecierpliwością !!
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Za <3
    Zakochałam się w Twoim pierwszym opowiadaniu <3 Nie zaprzeczę <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy!
Dziękuję ♥

KONTAKT

DROGIE MOTYLKI ♥

Odwiedziny :)

Samantha "Sami" Hale . Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author